Privacy policy
Dit privacystatement is van toepassing op de verwerking van persoonsgegevens door Beauvastgoed Beheer en Onderhoud B.V., hierna aan te duiden als Beauvastgoed.
Verwerking van persoonsgegevens door Beauvastgoed Wij hechten eraan dat onze dienstverlening open, eerlijk en transparant is. In dit kader vinden wij het belangrijk dat u precies weet welke persoonsgegevens Beauvastgoed verzamelt en voor welke doeleinden we deze persoonsgegevens gebruiken. In dit privacystatement beschrijven wij dit op een overzichtelijke manier. Beauvastgoed staat ervoor in dat persoonsgegevens op een zorgvuldige wijze en in overeenstemming met de wet- en regelgeving worden verzameld, gebruikt en verwijderd.
Dit privacystatement kan van tijd tot tijd wijzigen als nieuwe ontwikkelingen daartoe aanleiding geven. Het meest actuele privacystatement kunt u vinden op onze website: https://www.beauvastgoed.nl/downloads/algemeen-over-Beauvastgoed.html
Waarvoor gebruiken we uw persoonsgegevens? Uw persoonsgegevens worden door Beauvastgoed verwerkt voor de volgende doeleinden. De gegevens worden alleen voor deze doeleinden gebruikt en bewaard. 1. Het uitvoeren van overeenkomsten (i) Wij verwerken persoonsgegevens om overeenkomsten - die we (voor of namens onze opdrachtgever, of voor eigen rekening) sluiten met huurders, (onder)aannemers en leveranciers en werknemers - te kunnen uitvoeren. a. Huurcontracten b. Vastgoedbeheerovereenkomsten c. Overeenkomsten van opdracht d. Arbeidsovereenkomsten met werknemers 2. Voor marketingactiviteiten c.q. afhandeling van de door u gevraagde informatie Wij verwerken persoonsgegevens in het kader van marketingactiviteiten. Daarnaast verwerken wij uw gegevens om u reactie te kunnen geven indien u meer informatie wenst over onze dienstverlening. Hiervoor gebruiken wij onder meer de volgende kanalen: a. Nieuwberichten via Facebook b. Advertenties via Funda en Pararius c. Mailings 3. Het verbeteren van de website en dienstverlening van Beauvastgoed Dit doen we op twee manieren direct (bijv. de gegevens die u aan ons versterkt via onze website) en indirect (via cookie technologie). Onze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om de bezoekerservaring te optimaliseren.
Cookies Beauvastgoed gebruikt functionele en analytische cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. Beauvastgoed gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren.
Bij uw eerste bezoek aan onze website hebben wij u al geïnformeerd over deze cookies en toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan.
U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen. Zie voor een toelichting: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn- het-en-wat-doe-ik-ermee/
Welke grondslagen zijn van toepassing? Beauvastgoed verwerkt uitsluitend persoonsgegevens als daarvoor een wettelijke grondslag bestaat, zoals voorgeschreven wordt in de Algemene Verordening Gegevensbescherming. De volgende grondslagen zijn van toepassing: 1. Uitvoeren van overeenkomsten Dit geldt voor persoonsgegevens die wij verwerken van huurders, (onder)aannemers en leveranciers met wie wij een overeenkomst hebben gesloten in het kader van verhuur, service- en onderhoudscontracten en ten behoeve van de uitvoering van vastgoedbeheerovereenkomsten. 2. Gerechtvaardigd belang Beauvastgoed heeft een gerechtvaardigd belang om persoonsgegevens te verzamelen in het kader van de uitvoering van arbeidsovereenkomsten en huurovereenkomsten. 3. Toestemming van betrokkenen Voor het gebruik van cookies vragen wij toestemming aan de betrokkenen. 4. Voldoen aan wettelijke verplichting Beauvastgoed dient persoonsgegevens te verwerken vanwege een aantal wettelijke verplichtingen, zoals de Fiscale Bewaarplicht en de Wet op de Identificatieplicht. Met wie deelt Beauvastgoed uw gegevens? In principe delen we uw gegevens niet met anderen. Het delen van uw gegevens gebeurt alleen wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze dienstverlening of als we een wettelijke verplichting hebben. In dat geval delen we gegevens met: 1. Eigen werknemers We delen de gegevens met medewerkers wanneer het verwerkingsdoel in lijn ligt met hun functie. Bijvoorbeeld: een medewerker neemt contact op met een klant om deze te ondersteunen in een vraag. Hiervoor zijn contactgegevens nodig. 2. Leveranciers en onderaannemers die voor Beauvastgoed werken We werken samen met dienstverleners die onze website en ICT-systemen bouwen en beheren. Met hen maken we goede afspraken over hun verplichtingen en bevoegdheden. Deze leggen we vast in (verwerkings)overeenkomsten. 3. Belastingdienst In het geval van fiscale verzoeken kunnen er gegevens worden gedeeld met de Nederlandse belastingdienst. Hoe lang bewaart Beauvastgoed uw persoonsgegevens? Beauvastgoed bewaart uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacystatement genoemde doelen te bereiken. • De bewaartermijn van onze administratie is zeven jaar, overeenkomstig met de wettelijke verplichting. Dit is inclusief de met u gesloten overeenkomsten en de termijn gaat in nadat de overeenkomst is beëindigd. • Wanneer u ons een e-mail stuurt of een vraag stelt via een contactformulier, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang als naar de aard van het formulier of de inhoud van uw e-mail nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan. • Gegevens voor marketingactiviteiten worden maximaal 1 jaar bewaard, nadat er contact is geweest in het kader van het aanbieden van producten of diensten. • Gegevens voor beleggingsactiviteiten worden maximaal 7 jaar bewaard, overeenkomstig wettelijke verplichtingen. Inzage, wijziging, verwijderen of afschermen van persoonsgegevens Als u wilt weten welke persoonsgegevens Beauvastgoed van u verzameld en gebruikt, kunt u hiervoor een verzoek indienen. Tevens heeft u het recht: • Om uw persoonsgegevens te corrigeren of te verwijderen, • Om uw toestemming voor gegevensverwerking in te trekken, • Om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Beauvastgoed, • Op gegevensportabiliteit. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij in electronische vorm van u beschikken, naar u of een andere, door u genoemde organisatie te sturen.
U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, bezwaar of gegevensoverdraging sturen naar info@beauvastgoed.nl. We reageren binnen vier weken op uw verzoek.
Heeft u een klacht over de wijze waarop Beauvastgoed uw persoonsgegevens verwerkt, dan kunt u dit melden bij info@beauvastgoed.nl. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u ook een klacht indienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. U kunt hen bereiken via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit- persoonsgegevens/tip-ons.
Contactgegevens
Beauvastgoed Beheer en Onderhoud B.V.
Henry Dunantweg 15 2402 NM Alphen aan den Rijn
088-222 0 222
info@beauvastgoed.nl
BEAUVASTGOED BEHEER EN ONDERHOUD BV
Henry Dunantweg 15
2402 NM Alphen aan den Rijn
tel. 0172 • 742 655
info@beauvastgoed.nl
www.beauvastgoed.nl
KvK Den Haag 28107785
BTW NL8151.93.129.B01